Hvis du ønsker at klage over Sparekassen Thy, skal du i første omgang kontakte din afdeling.

Hvis du herefter fortsat er uenig i sparekassens behandling af din henvendelse eller resultatet heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i sparekassen. Du kan bede din afdeling om at blive henvist, eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte.

Du kan skrive til den klageansvarlige på følgende adresse:

Sparekassen Thy
Att.: Kreditdirektøren
Store Torv 1
7700 Thisted
e-mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Klager behandles normalt indenfor 1 måned fra vi har modtaget den.

Du kan også vælge at indbringe din klage for:

Pengeinstitutankenævnet
Amaliegade 8B, 2.sal
1256 København K

tlf. 35 43 63 33

http://www.fanke.dk/da

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr  

Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..