Der lukkes nu løbende for den gamle MobilBank
Den nye Net-og MobilBank har været i luften i over et halvt år, og er nu klar til alle vores privatkunder.
Den nye Net-og MobilBank er opdateret og moderniseret, så den både funktionelt og sikkerhedsmæssigt lever op til de behov og krav, der i dag er til en moderne Net-og MobilBank.
Download den nye MobilBank som indeholder alle de primære ting, du skal bruge for at styre din økonomi.
Hent MobilBanken her
Den nye MobilBank kan downloades i både App Store og Google Play.
Gradvis nedlukning af den gamle MobilBank
Efter en lang periode hvor vi har testet og forbedret den nye Net- og MobilBank, er tiden nu kommet til at lukke ned for den gamle app. Det sker ved, at vi løbende lukker for kundernes adgang over de næste måneder.
Du vil få en SMS, når appen lukker for dig.
Den gradvise nedlukning skal gøre overgangen mere problemfri, da vi så har mulighed for i endnu højere grad at supportere de kunder, som må have brug for lidt ekstra vejledning i en periode.
Men alle kunder er selvfølgelig velkommen til at tage den nye MobilBank i brug nu - også selvom der ikke er lukket for deres adgang i den gamle MobilBank.
Besked når den gamle app er lukket
Når den gamle MobilBank lukker for dig, vil du i appen blive mødt af en af følgende fejl-beskeder, alt efter om du bruger en Android telefon eller en iPhone:
MitID i den nye Net-og MobilBank
I løbet af de næste måneder skal vi alle tage MitID i brug, da NemID lukker ned. Foretag skiftet når du alligevel er i gang med din nye Net-og MobilBank. Du kan læse mere her på siden.